Telefoonnummer

+ 31 6 467 87 927

Email

info@rhb-ict.nl

Afgelopen week heb ik voor @corona.meerman een account voor Office 365 business aangemaakt.
Deze vraag kwam doordat er een koppeling met een agenda boekingsysteem gewenst is.
Hierdoor kunnen haar klanten zelf een tijdslot plannen in haar agenda.
Ik neem je graag mee in hoe ik te werk ben gegaan:
🌐 Aanschaffen van een Office 365 Licentie. (Per gebruiker)
🌐 Domein koppelen aan Office 365
🌐 Backup maken van alle emailberichten.
🌐 DNS aanpassen en verifiëren bij Office 365 zodat onder andere de email bij Office 365 wordt afgeleverd. DNS = het telefoonboek van het internet
🌐 Gebruikers account aanpassen / aanmaken in zodat de email weer binnen komt bij de gebruiker.
🌐 Licentie koppelen Office 365 aan gebruiker
🌐 Terug zetten van de email backup
🌐 Test mail versturen en beantwoorden.
🎉 Nu Office 365 gekoppeld is kan je gebruik maken van de andere functies binnen Office 365.
Het koppelen van Office 365 aan je domeinnaam + het aanmaken van een mailbox binnen Office 365 kan meestal binnen 2 a 3 uur geregeld worden. Afhankelijk of ook de oude emailberichten overgezet moeten worden naar de nieuwe online mailbox.

Door een abonnement af te sluiten bij Office 365 zijn er een aantal voordelen die erg handig kunnen zijn.
Denk hierbij aan:
☁️ E-mailhosting met een postvak van 50 GB
☁️ 1 TB opslag in OneDrive voor het opslaan en delen van bestanden
☁️ Houd online vergaderingen en videogesprekken voor maximaal 300 personen met Microsoft Teams.
☁️ Werk aan een bestand en sla het direct op in OneDrive of SharePoint; je wijzigingen worden bijgewerkt op je gesynchroniseerde apparaten
☁️ Deel documenten en verzend e-mails op veilige wijze, zodat alleen degenen met de juiste rechten toegang hebben tot de informatie
☁️ Volledig geïnstalleerde en altijd up-to-date versies van Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote voor Windows of Mac (plus Access en Publisher alleen voor pc)

Wil je weten of dit een oplossing voor jouw kan zijn.
Stuur mij een DM en dan kijken we er samen naar😊